The Body Shop Drops of Youth éjszakai arcmaszk teszt

9:00

Már hónapok óta mérhetetlenül ácsingóztam a The Body Shop Drops of Youth éjszakai arcmaszkra. Minden látogatásomkor nézegettem, kenegettem, szagolgattam, de valahogy mégsem jött az isteni szikra a megvételére (leginkább a vaskos árcédula miatt...). Szerencsémre a közelmúltban kapható limitált zöld tea és mojito kollekciók illatvilága nem áll túl közel hozzám, így már elég régen nem vásároltam semmit a TBS üzleteiből ezért mindenképpen úgy éreztem, hogy ennyit bizony megérdemlek. :)


A márka Nutriganics (Drops of Youth) szortimentjéből már használtam korábban a szérumot és a nappali arckrémet amiket nagyon megszerettem, így szinte biztos voltam benne, hogy ezzel a havasi gyopár kivonatot (őssejtet) tartalmazó maszkkal sem fogok mellélőni. Első látásra számomra leginkább a maszk állaga volt a legérdekesebb. Furcsa, ragadós textúrája van (aki a '90-es években volt általános iskolás annak biztosan nem ismeretlen a "takonylabda" amit a szünetekben előszeretettel dobáltunk a tanterem és az iskolai wc plafonjára...) Nos, valami ilyesmi állagú ez az arcmaszk :) Viszont szerencsére bőrrel érintkezve nagyon szépen kenhetővé válik, a hő hatására kissé meglágyul és egyáltalán nem hagy ragadós érzetet maga után. Mennyiségileg nagyon picike, nagyjából egy kisebb mogyorónyi adag bőven elég az egész arcra és a nyakra is. Szerencsére a dobozban melléleltek hozzá spatulát is amivel rendkívül higiénikusan kiemelhető a krém a tégelyből, így nem kell belenyúlkálni amit nagyon nem szeretek ilyen kiszerelésű termékek esetében.


Körülbelül két hete használom ezt a maszkot minden este, úgyhogy nagyon messzemenő következtetéseket nem tudok még levonni, de az biztos, hogyha valami gikszer lenne vele az már ennyi idő alatt kiderül volna. Szerencsére a kombinált (hol brutál zsíros - hol extrém száraz) bőrömmel rendkívül kompatibilis, nem jelentek meg mitesszerek vagy pattanások rajtam. Sőt, inkább úgy érzem, hogy egységesebbé tette a bőrömet és tapintásra is nagyon puha, rugalmas lett. A sűrű állaga ellenére egyáltalán nincs tömény érzete az arcon mert szinte azonnal beszívódik és felvitel után 1-2 perccel már szinte nem is érzem magamon. Száraz, normál és kombinált bőrre én nyugodt szívvel ajánlom, talán csak a nagyon zsíros bőrűeknek érdemes először kipróbálniuk az üzletben. (Megjegyzem én szerettem volna kérni mintát belőle, de az eladó szerint ebből nem adhatnak, csak a bolti tesztert lehet használni.)


A The Body Shop rugalmasságfokozó masszázstechnikája: 
1. A szivárvány felett – A kezeiddel a homlokod közepétől kifelé, a halánték irányába masszírozz! 
2. A felhők alatt – Masszírozz a szemek alatt, a fülek felé! 
3. A földön - Masszírozd az arcodat a tenyereddel a füleid felé! 
4. A tenger mélyén – A dekoltázstól felfelé, a nyakad felé irányuló, söprögető mozdulatokkal masszírozz! 
5. Simít, simít, simít – Az ujjbegyeiddel gyengéden ütögesd és simítsd a bőrödet!

Összességében én rendkívül elégedett vagyok a végeredménnyel, már két hét után is látom a változást és mindemellett megtaláltam a tökéletes éjszakai krémemet ami végre nem zsírosít, de jól hidratál. Az ára elég borsos ugyan, de ez a 90 ml szerintem jó sokáig elég lesz. Én nagyon örülök, hogy végül beruháztam rá, abszolút megérte!

Értékelés: 5/5*

Lelőhely: The Body Shop
Ára: 8.590 Ft

Ti kedvet kaptatok, hogy kipróbáljátok ezt az arcmaszkot?

Yndre
xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Mázlista vagy, hogy nem marad egy ragacsos valami az arcodon, nálam ez rettenet volt, elviselhetetlen. Viszont nekem pár nap után a karikáimon látszott a a változás, bár akkoriban volt mit javítani.

    Ezen a nem adnak tesztert dolgon kicsit felháborodtam, na majd ki a fene fogja az éjjeli, nehéz cuccot ott kipróbálni a boltban rendesen. Jó akkor adjanak csak annak ankinek van klubkártyája vagy vmilye, de ez nevetséges. Nálunk a csajszik nyomták a kezembe a 2 hétre elegendőt, úgy, hogy nem is kérdezték, hogy akarom vagy sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére nekem bevált. :) Érdekes, hogy neked nagyon ragadós marad, szerencsére nálam teljesen beszívódik, nem is érzem. Azon, hogy nem adtak mintát én is kicsit meglepődtem, gondolom senki sem ipari mennyiségben hurcolná haza a boltból... Egyébként ez lehet, hogy bolt függő (és eladó függő) is...

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe