Akvarell manikűr by Opi Sheer Tints

9:53

Ma ismét egy körmös bejegyzéssel készültem, ugyanis már régen ki akartam próbálni az OPI Sheer Tints minilakkjaimat, mert mióta megvannak szégyenszemre még nem kerekítettem egy vállalható manikűrt sem velük. A koncepció jelen esetben az akvarell volt, ezekről a vizesen áttetsző fedőlakkokról rögtön adta magát ez a stílus. 


Alapnak a Golden Rose Holiday 83 fehér texturált lakkot használtam, ennek a pöttyöcskéi átsejlenek az OPI minilakkokon. Utólag belegondoltam, hogy talán egy krémes finisű alap szerencsésebb lett volna, de szerintem így még inkább "művészibb" lett végeredmény. :) 


Szerintem remekül kihasználhatók az OPI Sheer Tints fedőlakkok, sajnos elég ritkán kerülnek elő a gyűjteményemből pedig tényleg nagyon egyedi és változatos manikűrök készíthetőek ezekkel a vizes hatású árnyalatokkal.


Nektek mi a véleményetek az akvarell inspirálta manikűrömről?

Yndre
xxx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe