Zoeva Luxe Color Blush: Gentle Touch Teszt

9:00

Már hónapok óta szerettem volna kipróbálni a Zoeva termékeket, hiszen úton-útfélen csak kimagasló véleményeket olvastam a német sminkmárkáról. Ami a legcsodálatosabb, hogy a rendkívül jó minőség kedvező árral párosul, így mindenképpen muszáj volt legalább egy pirosítót és egy szemhéjpúder palettát is rendelnem.


A Luxe Color Blush kollekció legvilágosabb Gentle Touch árnyalata mellett tettem le a voksomat, hiszen hasonló szín még egyáltalán nincs a kollekciómban. Erről a csodaszép pirosítóról olvashattok a mai bejegyzésben...


A Gentle Touch egy igazi üde, hamvas, púderrózsaszín. Annyira természetes, hogy szerintem bármelyik évszakban megállja a helyét. A pigmentáltsága ahhoz képest, hogy ennyire natúr szín kifejezetten jó, bár tény, hogy leginkább világos bőrön érvényesül. A textúrája is remek, az ecsetet beleforgatva kicsit porzik, de felvitelkor szerencsére már egyáltalán nincs ilyen probléma.


A swatch-on első látásra inkább matt finishűnek tűnik, de az arcomon már megcsillan egy enyhe, szaténos fény is. Nekem kifejezetten tetszik, hogy nem teljesen matt, de nem is túl fényes.


Véleményem szerint 7.80 euró elképesztő ár egy szinte prémium kategóriás pirosítóért. Örülök, hogy ez a termék is a kosaramban a landolt, nagyon elégedett vagyok vele, csak ajánlani tudom. A pír hat különböző színben kapható, úgyhogy bárki megtalálhatja a neki tetsző árnyalatot.

Megrendelhető:
BeautyBay
£6.95
Zoeva
7.80 EUR

A következő bejegyzésben a fent említett Zoeva szemhéjpúder palettáról olvashattok tesztet. Hogy pontosan melyik paletta?! Az legyen meglepetés... :)

Nektek mi a véleményetek a Zoeva Luxe Color Blush pirosítóról?

Yndre
xxx

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Neked nagyon jól áll, de nekem annyira nem tetszik ez a szín. Viszont a minőség magáért beszél. Már egy ideje szemezgetek a Zoeva termékekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igen ez a szín vagy bejön vagy nem... És tényleg csak világos bőrön érvényesül. Én nagyon ajánlom a Zoeva termékeket, engem is elkapott a hév, hogy rendeljek még egy-két dolgot, főleg, hogy október végén jön az új taupe paletta is. :D

      Törlés
  2. A pirosítóik annyira nem fogtak meg, a paletták annál inkább. Nagyon kíváncsi vagyok melyik palettát választottad, én a Golden Rose-zal szemezek egy ideje. Eddig csak ecseteket próbáltam tőlük, azokat is érdemes kipróbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó igen... Az ecsetek is csodásak! Nehéz volt megállni, hogy ne rendeljek azokból is. :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe