Új külsőt kapott a blog!

10:12

Kedves Mindenki!


Ahogy láthatjátok kívül-belül megújult az Yndrelian Beauty Blog, illetve mostantól Yndrelian Life & Beauty hiszen kicsit kibővítettem a blog témakörét és a sminkekről, körmökről és bőrápolásról szóló posztok mellett mostantól több életmóddal és babázással kapcsolatos bejegyzés is lesz.

Mióta megszületett a kisfiam már azóta érlelődött bennem, hogy kicsit átalakítsam a blogot, de nagyon nehezen szántam rá magamat. Végülis múlt héten egy "kisebb" malőr következtében a blog jelentős részét sikerült megsemmisítenem ezért miután kidühöngtem magam neki is láttam az átalakításnak. Nemcsak a külső megjelenést akartam modernizálni (mert a régi sablon már elég retró volt, 2012 óta azt használtam) hanem a posztok nagyját is átnéztem és a legtöbb régit töröltem. Több mint 400(!) bejegyzésem volt ezek közül egyelőre 49-et hagytam meg, de szerintem még ez sem végleges...

Az oldalam legújabb témaköre a Gyereksarok amelyben kifejezetten baba-mama témák lesznek. Eddig is volt néhány hasonló posztom, de ezekben sokkal mélyebben fogom kivesézni az ilyen jellegű bejegyzéseket. Terveim szerint lesznek babareceptek, terméktesztek, hordozós és akár pelenkás témák, úgyhogy próbálok mindenről írni ami egy kisbabát érint. Remélem akik eddig is követtek a blogon ezeket írásaimat is szeretni fogják, ígérem továbbra is maradnak a sminkes és körmös posztok is. ;)

A blog új köntöse is nagyon friss és letisztult lett, de mégis púderes és babás. Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is elnyerte a tetszéseteket. :)

A Facebook oldalam is megújult, lessétek meg azt is...

Szép napot!

Yndre
xxx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe