Halloween Smink: Égési sérülés

17:46

Az előző halloweeni Joker sminkemnél megígértem, hogy mindenképpen csinálok még egy-két ijesztő makeupot a hónap végéig. Most egy teljesen más stílusú, csúnya égési sérülést készítettem el. Szerencsére elég életű lett és megcsinálni sem volt nehéz, kb. 10 percet vett igénybe. :)


A megégett bőrfelülethez vékony papírzsebkendőt használtam és azt papírragasztó stick segítségével felragasztottam az arcomra. (Nem kell megijedni a ragasztótól, mert bőrbarát és sminklemosóval azonnal eltávolítható.) A széleit letépkedtem és szemöldökcsipesszel lyukakat csíptem ki belőle. Majd az egészet lealapoztam, foltokban fekete matt szemhéjpúdert használtam a füstös hatáshoz és művérrel vontam be. A csúnya gennyes részhez nagyon világos korrektort alkalmaztam, amit ecsettel precízen vittem fel. Hogy életszerűbb legyen fekete szemhéjpúderrel adtam mélységet a seb szélének, majd rengeteg művért adtam hozzá és íme kész lett a csinos plezúr.


Remélem ez is elnyerte a tetszésetek és nem találjátok túlságosan ízléstelennek :)


Yndre
xxx

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Wow! :) Bizarrul ügyes vagy és kreatív!
    ((Egészen hasonló ahhoz, ami most nekem 2 ujjamat díszíti egy rosszul sikerült tüzes kémiai kísérlet eredményeképpen. :P))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez elég undi lett. :D De gondolom ez volt a cél. :D

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe