Szivárvány Körömlakkos Kihívás - 9. téma: Színátmenet

8:11

A mai kihívásban színátmenetes lakkozás a téma, amit természetesen legegyszerűbben szivacsos technikával lehet elkészíteni, úgyhogy én is emellett döntöttem. Én nagyon szeretem a ehhez a technikához a liquid sand lakkokat használni, mert kivételesen szép érdes textúrájú finisht lehet elérni velük.

Ehhez a manikűrhöz alapnak a Sally Hansen Sugar Coat: Cotton Candies lakkját tettem fel amire a Lovely Baltic Sand (Nr.2) körömlakkját ütögettem fel szivaccsal. Fedőlakknak pedig egy KPT indie lakkot használtam a még különlegesebb hatásért.



Kicsit harsány lett a sárga és a rózsaszín kombináció, de szerintem nagyon mutatós.

Yndre
xxx

You Might Also Like

11 megjegyzés

  1. nagyon szép lett, igazán tetszik, gyönyörű átmenet :)

    VálaszTörlés
  2. Juj annak a MAC lakknak valami brutálisan szép színe van! Nagyon tetszik a manid ^^

    VálaszTörlés
  3. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Az a MAC lakk valami álomszép *-*

    VálaszTörlés
  5. Szép lett. :) Én is készítetteme egy sandos átmenetet nemrég, csak még nem volt itt az ideje a blogon. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett!
    Jól mutat a sandos átmenet.Tetszik nagyon.:)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe